Her finner du all grunnleggende informasjon knyttet til påmelding.
Alle besøkende som jobber i klinikk og har relevant utdanning/bakgrunn, vil få spesifikke armbånd. Slik kan dere som leverandører enkelt se hvem som kan kjøpe deres produkter, dersom dere har krav til dette.
Påmeldingsavgiften er på 30% av standleien og faktureres ved påmelding.
Påmeldingsavgift refunderes ikke ved en eventuell kansellering av stand.
Resterende beløp sluttfaktureres 3 måneder før messen, anno juni 2025.
Henvendelser/spørsmål ang standleie etter det, rettes til Torill på 468 56 272
Her finner du all grunnleggende informasjon knyttet til påmelding.
Alle besøkende som jobber i klinikk og har relevant utdanning/bakgrunn, vil få spesifikke armbånd. Slik kan dere som leverandører enkelt se hvem som kan kjøpe deres produkter, dersom dere har krav til dette.
Påmeldingsavgiften er på 30% av standleien og faktureres ved påmelding.
Påmeldingsavgift refunderes ikke ved en eventuell kansellering av stand.
Resterende beløp sluttfaktureres 3 måneder før messen, anno juni 2025.
KR 2000,- i avslag uansett standstørrelse! Rabatten trekkes direkte fra faktura.
For utstillere
Ved behov for messemateriell som messevegger, ekstra bord, stoler o.l. så har hotellet samarbeid med Compass Fairs, som kan bistå med dette.
Pris totalt for hele helgen. Standard konferansebord, hvite duker, vegger, belysning og strøm fra Compass fairs inkl. Kaffe, te og frukt inkl.
Pris totalt for hele helgen med standard konferansebord & hvite duker. Kaffe & te inkl.
Vegger, belysning og strøm fra Compass fairs rigges ferdig til ankomst.
Pris totalt for hele helgen med standard konferansebord & hvite duker. Kaffe & te inkl.
Vegger, belysning og strøm fra Compass fairs rigges ferdig til ankomst.
Pris totalt for hele helgen med standard konferansebord & hvite duker. Kaffe & te inkl.
Vegger, belysning og strøm fra Compass fairs rigges ferdig til ankomst.
Pris totalt for hele helgen med standard konferansebord & hvite duker. Kaffe & te inkl.
Vegger, belysning og strøm fra Compass fairs rigges ferdig til ankomst.
Pris totalt for hele helgen med standard konferansebord & hvite duker. Kaffe & te inkl.
Vegger, belysning og strøm fra Compass fairs rigges ferdig til ankomst.
Henvendelser/spørsmål ang standleie etter det, rettes til Torill på 468 56 272.
KR 2000,- i avslag uansett standstørrelse! Rabatten trekkes direkte fra faktura. Ses vi i 2025?
Messen arrangeres fredag & lørdag 26.-27. September 2025.
Opprigg: Torsdag 25.09.2025 fra kl 18.00
Nedrigg: Søndag 28.09.2025
Den som stiller på stand, kan kostnadsfritt - med unntak av påmeldingsavgiften på 30%, avbestille standen inntil 21 dager etter at booking er sendt. Ved avbestilling etter dette debiteres utstilleren 50% av standleien. Ved avbestilling 3 måneder før messen og nærmere, debiteres utstilleren 100% av standleien
trondheimbeautyexpo@gmail.com
+47 468 56 272